AULA.

Aula er den elektroniske samarbejdsplatform, der er valgt i Middelfart kommune.

Når du er forældre til et barn i et kommunalt dagtilbud i Middelfart kommune, får du et log-in til Aula når du starter i Børnehuset Egetræet.

Du til går nemt og ubesværet Aula via mobiltelefon, pc-er eller tablets og Ipads – og vi hjælper dig gerne, hvis elektronikken driller.

Aula er elektronisk og kan aldrig erstatte mødet og samtalen mellem os mennesker – og slet ikke mellem dig som forældre til et barn i Egetræet og os som fagpersoner omkring dit barn. Her er vores daglige møde, snakke med hinanden og relation af afgørende betydning.

På Aula modtager du først og fremmest beskeder, nyheder og fotos fra hverdagen på dit barns gruppe. Her skrives informationer næsten hver dag om nogle af de aktiviteter, pædagogerne har iværksat og tilbudt dit barn at deltage i.

På Aula kan du give oplysninger om dit barns fridage/sygdom og komme-gå-tidspunkter, så dit barns pædagoger kan se, hvis dit barn en dag holder fri o.l. Du kan også skrive, hvis dit barn hentes af en anden end sædvanlig.

Det er på Aula vi adviserer dig, når det er tiden du meddeler os, hvis dit barn skal passes i lukkeperioderne eller når vi har sampasning.

På Aula vil du kunne tilgå fremtidige referater fra Bestyrelsesmøder, ligesom du indimellem vil modtage nyheder fra leder Britta Ellebæk på Aula.

Hvis du er ordblind, er det vigtigt du meddeler os det, så vi kan være opmærksomme på at give dig mundtlig besked, hvis der er nyheder det er vigtigt du forholder dig til.

Det er super vigtigt at de KONTAKTOPLYSNINGER vi har om dig på Aula er OPDATEREDE, så vi altid kan få fat i dig, hvis der opstår noget akut med dit barn…….tænk hvis dit barn går glip af en vigtig legeaftale eller skal tilses af en læge for en lille flænge, og vi så ikke kan få fat i dig, fordi du har glemt at opdatere dine kontaktoplysninger. Det ønsker vi at undgå for dit barn.

Mvh Britta Ellebæk.