Ferielukkedage og Feriepasning

Ferielukkedage og Feriepasning 2024

I Middelfart Kommune holder dagplejen, vuggestuerne og børnehaverne lukket på følgende dage:

•    Mandag, tirsdag og onsdag inden påske
•    Fredag efter Kristi Himmelfartsdag
•    Grundlovsdag
•    Uge 29, 30 og 31
•    24.12. - 31.12. (begge dage inkl.).

Der tilbydes alternativ pasning til dit barn - dog ikke Grundlovsdag og 24.12.

Såfremt I har et pasningsbehov på ovenstående datoer, med undtagelse af Grundlovsdag og 24.12, vil der være mulighed for pasning af jeres børn i:

•    Børnehuset Nysgerrium, Middelfart
•    Børnehuset Nørre Aaby
•    Børnehuset Egetræet, Ejby

Der er sampasning i uge 7 og uge 42, dette foregår skiftevis  i Gelsted Børnehus og Børnehuset Egetræet.

Hvis I har brug for sommerpasning i uge 29, 30 og 31, skal, skal der gives besked senest 1. marts.

Hvis I har brug for pasning på øvrige lukkedage, skal der gives besked 5 uger forinden.

I vil via AULA få besked om hvornår, og hvordan I skal tilmelde jer til pasning på lukkedage.

Af hensyn til institutionens optimale anvendelse af medarbejderressourcer skal fristerne overholdes.

Når ferie nærmer sig, spørger vi jer forældre til de tilmeldte børn, om i stadig har behov for pasning af jeres barn. Dette gør vi fordi vi ved af erfaring, det kan være svært for forældre at huske at melde deres børn fra ferie, hvis der pludselig opstår ændring i feriemulighederne, og vi vil naturligvis gerne tilpasse personaleforbruget til det reelle børnefremmøde.

Mvh Britta Ellebæk Frederiksen.